Karta Stałego klienta
Regulamin – Karta Stałego Klienta
- Rabaty przysługujące na Kartę Stałego Klienta nie kumulują się z innymi promocjami.
- Karta Stałego Klienta wydawana jest klientom, którzy są naszymi gośćmi minimum po raz drugi.
- Wydawane są 3 rodzaje kart:
- po przekroczeniu 2000 zł (przy łącznej sumie rezerwacji) i minimum 2 pobytach, klient otrzymuje SREBRNĄ KARTĘ, która uprawnia do 5% rabatu na pobyt oraz usługi.
- po przekroczeniu 5000 zł (przy łącznej sumie rezerwacji) i minimum 2 pobytach, klient otrzymuje ZŁOTĄ KARTĘ, która uprawnia do 10% rabatu na pobyt oraz usługi
- Po przekroczeniu 10000 zł (przy łącznej sumie rezerwacji) i minimum 5 pobytach, klient otrzymuje KARTĘ VIP, która uprawnia do 20% rabatu na pobyt oraz usługi.
- Karty „złota” i „VIP” przyznawane są po zwrocie odpowiednio karty „srebrnej” i „złotej”.
- Każda karta przypisana jest do klienta indywidualnego i tylko on może z niej korzystać.
- Rabat przyznawany jest tylko na rezerwacje dokonywane za pomocą naszej strony internetowej lub telefonicznie.
- Aby otrzymać rabat na dodatkowe usługi, wymagane jest okazanie karty przed wystawieniem rachunku.